onsdag, desember 17, 2008

Snart jul!

Det nærmer seg jul, fortere enn man skulle tro. 
Jeg synes ikke det er lenge siden jeg maste om å få lov til å drikke julebrus, og nå må jeg plutselig forte meg før det ikke er lov lenger!

I år er jeg også overraskende godt i gang med juleforberedelser, til tross for ny personlig rekord i eksamenslesing (jeg kom nesten gjennom den overambisiøse planen, og eksamen gikk tålelig bra). 
Altså, alle julegaver er ferdig med unntak av den til han derre kjæresten min, som jeg (nesten) ikke aner hva skal få og fra Bestemor til Brodern, som bare er å komme seg ut døra, egentlig. 

I dag har jeg også, etter mye synding fått gjort ferdig et regnskap som har gnagd i bakhuet altfor lenge og ikke minst nærmer jeg meg slutten av prosjekt RyddigHybel, etter å ha holdt på ca en god del timer. Det som står igjen er å flytte unna noen småting som er blitt plassert rundt mens jeg har vaska også er det jo badet, men det er ikke så stort så det bør ikke ta altfor lang tid. 
Alt i alt, fornøyd med dagens innsats. 

I morgen skal jeg få regnskapet helt ut av verden, forhåpentligvis trene, kjøpe det som er igjen av julegaver og kose kjæresten min, siden det er en fin ting å gjøre. 

Siden det også er kult å hoppe frem og tilbake var det i helgen et fantastisk HedOpp-julebord på Flisa. Til tross for grøt- og gitartyver var det en umåtelig flott helg! 
Bildene får nok tale for seg.



Flere finner du som alltid her (flickr, altså)

Forøvrig hadde jeg også Enya på besøk her om dagen, mandag, var det vel. Og etter en tur på Påfyll så endte også Jenny og Joakim opp her. Det ble en minnerik kveld det også. Marsipanlaging, konditorfarge og ikke minst smelta sjokolade...


Ingen kommentarer: