tirsdag, desember 02, 2008

Edward Scissorhands

Etter en dag med trivelig besøk, eksamenslesing og trening pådro jeg meg en lettere hodepine i går kveld. Når man i tillegg har en giddja på rundt null var ikke vegen lang til sofaen med julebrus, pepperkaker og film.
Etter en kikk i dvd-hylla fant jeg "Edward Scissorhands". Den hadde jeg jo ennå ikke sett, og ikke avtalt å se med noen en vakker dag vi skulle finne tid til det.  

Så, hva skal man si. Filmen var bra, men jeg kommer nok ikke til å ville se den igjen. Kanskje fordi jeg, av alle mennesker, ble lettere sentimental på slutten. Og det vet vi jo at ikke er riktig. Jeg blir ihvertfall ikke påvirka av "det som bare skjer på film". ¨Så det inngikk i kategorien ting som nesten er skummelt. 

Foruten det så er det mye sånnderre eksamenstid som gjelder, men det er ganske allright å vite at man har ferie fra og med neste fredag. Hurra!

Ingen kommentarer: