mandag, november 30, 2009

Et slags bloggprosjekt?

Jeg har sånn ca akkurat kommet hjem fra Japan og etter å ha sett Julie and Julia på flyet så fikk jeg en liten idé. 

Tingen er jo den at
1. Jeg er dårlig på å blogge
2. Jeg har begynt å like å lage mat
3. Jeg er for dårlig til å prøve nye ting

Så planen er å begynne å lage mat og blogge litt om det. Nå skal jeg riktignok ikke ta den så langt ut at jeg tar 525 oppskrifter (eller hva det var) på ett år (slik som Julie i filmen), men kanskje noe sånt som en gang i uka vil være mer passelig. Kanskje noen vil komme på middagsbesøk også?
Det jeg er mest usikker på er hva slags mat jeg skal lage, men planen er å enten lage noe japansk eller noe fra Schønberg Erken-boka jeg fant igjen i kjelleren og som er etter mormor (fra 1951, forøvrig).

Så ja. Skal prøve å få skrevet litt mer om Japan også, men tror jeg tar det når jeg får todolista fra Joakim :) 

1 kommentar:

Enya sa...

Jeg er VELDIG for det!
:D
og legg ut oppskriftene også!