mandag, november 23, 2009

Japanjapan!

For de som mot formodning ikke skulle ha fått det med seg befinner jeg meg altså i Japan for øyeblikket. For de som skulle være i tvil så er det et skikkelig skikkelig kult, fint og stilig land med massevis av ting å se på og gjøre.

I løpet av de dagene jeg har vært her har jeg bl.a. fått med meg følgende
- Jetlag
- Arcade
- Tokyo
   - Imperial east gardens
   - Akihabara
    - Park jeg ikke husker navnet på. Ueno eller noe sånt.
    - MAID CAFÉ! (sjekk facebook for bilde)
   - Random glaning og vandring
- Sushi
- Ymse annen mat jeg ikke kan navnet på
- Narita-templene
- Ymse vandring i nabolaget
- Litt tv-glaning, barne-tv eller hva det enn var i dag tidlig tok jo helt av :P
- Det nye store supermarkedet (med Mr Donut)
og sikkert en hel del annet også.

Jeg har også tatt en pen haug med bilder og flere skal det sikkert bli når vi bl.a skal tilbake til Tokyo og litt ymse rundt forbi. Er relativt mye festlig man kan ta bilde av her. Og skulle man f.eks ha lyst på postkort kan jeg anbefale å sende meg en melding på facebook med adressen din.

Vi hörs!

Ingen kommentarer: