søndag, mars 19, 2006

nokre av helgas mediaoppslag

Det har stått mykje underleg på nettavisene dei siste par dagane, og eg vil gjerne trekkje fram nokre eksemplar eg synast gjer eit bra døme på dette..

1. Bot for blondinevits
Dette er då Naziorganisasjonen Vigrid som er ein tur ute i media og fortel at dei har meldt inn avisen TA (Telemarksavisen) til PFU (pressens faglige utvalg) på grunn av ein blondinevits. Dei seier at "I praksis retter rasehetsen og nedvurderingen seg mot den mest sårbare delen av vårt folk. Nemlig mot våre unge nordiske utseende jenter i tenårene"
Dette er vel noko av det meir idiotiske eg har lest på lengre tid, og eg ynskjar dei lykke til med å kreve at TA får 6 millionar kroner i bot.

2. Ny Kobrakyss-rekord
Kva slags menneske det er som går inn til ein kobraslange og kyssar han 51 gonger veit ikkje eg, men idiotisk, det vet eg at det er! Men folk har som kjend alltid hatt eit behov for å gjere nervepirrande ting som strengt tatt ikkje er nødvendige..
Den gongen eg får det for meg at eg skal gjere noko lignande må nokon låse meg inne og ikkje sleppe meg ut at før etter lengre tid.

3. Husker sladder bedre
Ja, så er det endelig bevist at me hugsar sladder betre enn andre ting. Det er vel ikkje så viktig å hugse kor man har det frå så lenge man veit at den klinte med den!
Har du høyrd det siste om....

4. uakseptable råd, nrk motarbeider frp ++
I denne artikkelen er det særs mange gode ting å lesa på.. Vi har alt ifrå kvinnekamp for hundreogørtende gong, dei meiner jo at man brukar det mot deg at dei er kvinner. Eg må seie det at eg slit litt med å se problemet i denne artikkelen som eigentlig handlar om ein e-post eller to på avveie..
Dessutan meiner Frp at Nrk motarbeidar dei fordi dei ikkje har hatt noko særlig med oppslag om denne saka, eg må verkeleg sei at eg slit med det også. Eit godt innlegg om det temaet kan forøvrig lesast her

5. Småby til salgs
Dagbladet meldar blant anna om at du no kan kjøpe deg din egen småby i Calfifornia ved hjelp av e-bay. Kva man skal med ein småby med 25 innbyggarar veit ikkje eg, men det kan jo alltids vere kjekt å ha det også..

6. Spielberg saksøkt for hårklipp
Nokre av Steven Spielbergs produsentar har nå blitt saksøkt for ein god slump pengar da det har seg slik at dei vistnok har klipt håret på ei jente utan å ta hensyn til indianerstammens skikk..
Ikkje vet eg, men nokre cm frå eller til på håret kan vel ikkje gjere så mykkje? også eg som trudde at det var stas å sjå litt ut som ein gut..

---
I det heile tatt det faktum at eg har skreve dette på nynorsk og brukt ordboka flittig skremmar meg kanskje meir enn noko av det eg har nemd her over...

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jeje, sånn gjeng det. Eg lik å høyre om nyheitar eg også, spesielt dei som er artige :P

runya sa...

Hehe, jamen det er godt!
Då håpar eg at du fekk noko ut av dette innlegget!

Anonym sa...

Hey, du har linka til siden min! Jeej :D Men linken er ikke gyldig nå som jeg har skrevet flere ting. Om du vil ha en som funker, kan du bruke denne:
http://serge.user.palle.net/cgi-bin/galleri.pl?func=tanker&singleprint=1&id=114

Du er bra! Gleder meg til GP-helg :D

KOzz :)