mandag, november 24, 2008

Bilde og verden melder

Jeg satt og snakket med Vegar  på msn istad, og da kom jeg plutselig på dette bildet fra turen til pinsesamlinga i SoF i 2007. Dessverre er alle andre bilder fra den turen borte, men dette hadde jeg heldigvis fått lastet opp.



Foruten dette melder verden om at jeg er lettere distre og surrete for tiden. Så ber du meg gjøre noe så be meg sjekke kalenderen og tenke godt etter et par ganger først.
På forhånd takk!

Jo, også har jeg fått meg kjæreste siden sist jeg skrev her. Det må jo kunne kalles relativt relevant. Det er veldig hyggelig. Mer om det en annen gang :)

4 kommentarer:

Maria sa...

Hvorfor er du på vei ned i containeren? Eller har Adrian plukka deg opp fra den? :)

runya sa...

Saken var vel at det var en turistcontainer for vegfarende. Og vi var jo både turister og vegfarende etter hva vi kunne forstå. Dermed måtte jeg vistnok ned i containeren. Heldigvis slapp jeg å måtte gå helt nedi.

Anonym sa...

Haha, genialt bilde!

Og kult at du har begynt å blogge igjen! Fortsett sånn :)

Anonym sa...

haha herlig bilde!

vel det var ihvertfall ikke snakk om å sette folk i båser der.. de bruker konteinere:)

hehe:)