onsdag, september 12, 2007

Bygdeliste

Og Bygdeliste ble det så det suste i Gran, dessverre, kan man nesten si. 34,9% tror jeg de endte opp med tilslutt.

Men når det først skulle bli så ille at de ble valgt, så får man utnytte dem så lenge de er varme og ikke heeelt vet hva de mener om ting. Så nå har jeg kontaktet dem og spurt litt om hva de mener om alkoholpolitikk og ungdom.

De har stor pågang om dagen så jeg fikk ikke noen konkrete svar, men de var om ikke annet interessert i det jeg hadde å komme med og skulle defintivt ta med seg innspillene videre og de ønsket også å fortsette å diskutere dette med meg når ting hadde roet seg litt. Sendte dem også Actis' alkoholpolitiske verktøykasse, sånn at de får noe riktig input.

Så, uhm, la oss håpe det skjer gode ting når det først skulle gå så galt. (og kanskje at de ikke leser denne bloggen, men når jeg tenker meg om, det er hadelendinger, de vet såvidt hvordan de leser en mail).

Ingen kommentarer: